poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Słodka i pastelowa kartka urodzinowa

Witajcie w lany (śnieżny?...) poniedziałek :) i niestety nie jest to prima aprilis...!

Właśnie dzisiaj na blogu sklepu-ewa.pl ruszyło wyzwanie Wikuchy "Słodko i pastelowo". Jak zawsze gorąco zapraszam do wzięcia w nim udziału, wszelkie informacje tutaj....

Ja w ramach DT wykonałem kartkę urodzinową dla mojej żonki (Wikuchy) :). Przyznam sie szczerze, ze kartki jakoś nieszczególnie mi wychodzą, ale z tej jestem bardzo zadowolony. Poza tym, po raz pierwszy wykonywałem przeszycia maszynowe :). Oczywiście najpierw był szybki kurs pod nadzorem mojej żonki, a później to już podmieniłem zwykły karton na kartkę i poszło.... Muszę jedynie pamiętać aby w miejscu planowanego przeszycia nie stosować taśmy dwustronnej.

Ogólnie praca powstała na papierach folkowych GOscrapu i przy użyciu wykrojników. Baza kartki to gotowiec - Anita's kwadrat biała. Oczywiście praktycznie wszystkie materiały jak i narzędzia dostępne są w sklep-ewa.pl :).



Pracę zgłaszam na Wyzwanie #52 - Zajadamy słodkości w Lemonade challenges


 Oprócz kartki, w ramach prezentu urodzinowego upichciłem taki oto torcik:


Biszkopt czekoladowy przekładany kremem waniliowym i cieniutką warstwą dżemu truskawkowego. Jak to stwierdziła moją żona - z wykształcenia cukiernik - biszkopt został złożony prościutko wręcz idealnie :D... Wbrew swojej wrodzonej skromności dodam, że torcik wszystkim smakował....

Zapewne zwróciliscie uwage na profesjonalizm zdjęć :) - to zasługa mojej żonki :), ja póki co pracuję nad namiotem bezcieniowym i w międzyczasie korzystam z jej doświadczenia w tej kwestii...

Pozdrawiam wszystkich gorąco!
Mysiek

7 komentarzy:

Edyta pisze...

Mmmm, torcik wygląda bardzo profesjonalnie. Karteczka super.

Aga Michniewicz pisze...

Karteczka jest cudowniasta a torcik był mega pyszny :* W ogóle kocham takie niespodzianki :) Chce takich więcej :D

clos pisze...

no stary, nic tylko dawać Cię jako przykład :D

mru pisze...

śliczna kartka, świetna kolorystyka :) a torcik wygląda pysznie :) chciałoby się spróbować :)

Ewa pisze...

no no...jestem pod ogólnym wrażeniem :)
pozdrawiam, Ewa

Beakie pisze...

Slodkie te urodzinki byly:)

Unknown pisze...

Och! Jaki apetyczny tort! Kartka boska! Ja bym od razu sama wszyła się przy okazji w maszynę. A tu proszę, nie dość, że Twórca przeżył to i kartka wyszła przednia. Zazdroszczę Żonie:-)
Pozdrawiam ciepło
Ed.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...