środa, 23 listopada 2011

Pierwsza kartka

Ponieważ moje scrapowanie miało start szybciej niż powstał ten blog, wzmiankę o moim pierwszym dziele zamieściłem gościnnie na blogu mojej żony. Jednocześnie z tamtego miejsca została (kartka) ona zgłoszona do dwóch wyzwań. Żeby nie wprowadzać niepotrzebnej paniki, strachu czy też innych lęków, kopiuję tutaj ten post ale nie zgłaszam karki ponownie na wyzwanie:
"Witam! Jestem mężem Wikuchy, często jestem świadkiem Jej zmagań z różnymi blokowymi wyzwaniami. To „podglądanie” zaowocowało w pewnym momencie chęcią sprawdzenia się i tak dzisiaj zrealizowałem to zamierzenie. Kartka z założenia miała być zrobiona w stylu vintage, z dodatkiem szczypty ukojenia i lęku, na wyzwanie#3 "Strachy na lachy" w Kreatywnym Zakątku. Jednocześnie spodobała mi się mapka Mojo Monday 214 - CONTEST (z minimalnymi zmianami interpretacyjnymi), więc postanowiłem połączyć oba wyzwania. Jako, że nie wiedziałem czy się uda, użyłem do jej zrobienia maksymalnej ilości zwykłych materiałów – i tak baza i księżyc to okładki do bindowania, ramka okna wycięta została przeze mnie osobiście z tektury modelarskiej, karnisz to patyczek do szaszłyka i dwa koraliki, firanka to gaza, jedynym „markowym” materiałem jest papier użyty jako tło… Do malowania użyłem niebieskiej emalii modelarskiej, która pamięta jeszcze strasznie dawne czasy. Oprócz tego dużo było brudzenia się distresami i craclerema. Urocze motylki to ćmy o dźwięcznej nazwie, Zmierzchnica Trupia Główka – podobno w lecie można je złapać na talerzyk miodu... Ogólnie jestem zadowolony z mojej pierwszej kartki i bez wstydu ją Wam prezentuję"

7 komentarzy:

Selennea pisze...

Kartka niczego sobie, bardzo lubię oglądać takie klimatyczne prace :) A i cytat w środku kapitalny.

Krasnaya pisze...

To ja tutaj oficjalnie podziękuję za udział w wyzwaniu :) Kartka jest świetna!
Pozdrawiam,
Julia - DT Kreatywny Zakątek

Muszelia pisze...

Piękny debiut :) gratulacje.

madziarka pisze...

tutaj chyba chodzi o Erich Maria Remarque'a.
bardzo ciekawa kartka, podoba mi się :))

ZUzanna pisze...

Fantastyczna kartka! co za klimat! :D

Edi-th pisze...

wow i to wielkie WOW- czaderska kartka!

Artnova pisze...

Fantastyczna,pozdrawiam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...