środa, 4 stycznia 2012

Karnawałowe Calineczki

Witam wszystkich w Nowym Roku! Na początek tego 2012 „sezonu” chciałbym zaprezentować trójkę inchesów, które powstały z myślą o wyzwaniu KD Mała forma #2 -Karnawałowe Calineczki . Poszczególne stworki przedstawiają: kulę dyskotekową, butelkę szampana (tuż po toaście noworocznym i wyrzuceniu w tłum….) i na końcu petardę, która po prostu się rozerwała na karnawał ;). Podczas wykonywania tych maleństw, wykorzystywałem m.in. kawałeczki drewna balsa – fantastyczny materiał, super się obrabia i w ogóle – polecam wszystkim! Mam nadzieję, że choć trochę moje stworki przypadną Wam do gustu :).


pozdrawiam
mysiek

7 komentarzy:

Aida Domisiewicz pisze...

Są bombowe!!! Twoja pomysłowość mnie zachwyca! super!!!

Aga Michniewicz pisze...

Pomysłowość i tempo można powiedzieć bo Znowu robił na ostatnią chwilę :D

Paolla pisze...

Genialne!!! I przezabawne :D Zezowata petarda po przejściach jest the best:)

Kasia pisze...

one są boskie :)

Trzpiotka pisze...

Twoje stwory są bezkonkurencyjne

Magda pisze...

Stworki swietne :) Czerwony - moj ulubiony - z czyms mi sie kojarzy, gdzies juz taka mine widzialam, tylko gdzie?

Beck pisze...

Świetne te stworki. Najbardziej podoba mi się petarda ;) Trzymam kciuki za wyzwanie

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...