niedziela, 25 grudnia 2011

Wesołych Świąt!!!

Witam wszystkich! Na początku chciałbym złożyć Wszystkim najserdeczniejsze świąteczne życzenia! Wiem, że to już półmetek Świąt, ale przed Świętami miałem taki młyn, jakiego jeszcze nie miałem – dość wystarczy wspomnieć, że choinkę skończyłem ubierać na 30 minut przed wieczerzą…. Do tego w laptopie padła matryca i złamała się klamka do drzwi wejściowych :( … Niestety, z twórczością także totalna kiszka – najważniejsze wyzwanie, czyli szopka zaczęta, ale nieskończona, o innych planowanych akcjach nie wspomnę. Czekam tylko na chwilkę czasu, aby rozpisać sobie plan na 2012 rok i wtedy może jakoś to wsio płynniej się będzie dziać. Mam ochotę (i pomysł) na dwa wyzwania KD – LO, choć u mnie to będzie ATC i inchesy – znów popełnię wesołą brygadę ;P….
Na pocieszenie wstawiam zaległe (że aż wstyd :() zdjęcia prześlicznego ATC i kartki, które otrzymałem w ramach wymiany mikołajkowej. Autorką tych dzieł jest  jolutka123.

Brak komentarzy:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...