poniedziałek, 11 marca 2013

Zapomniane ATCiaki z 2012 roku. Część I/II

Witam! 
Ostatnio, jak przeglądałem pliki na moim komputerze, znalazłem zdjęcia sześciu Ateciaków. Wykonałem je w 2012 roku i z różnych względów nie pojawiły się na blogu. Dzisiaj zaprezentuję trzy z nich, pozostałe opublikuje za kilka dni :).


Ateciak z Frankensteinem powstał jako praca DT na wyzwanie związane z patchworkiem - trzeba było użyć skrawków papieru a także wykonać szwy. Niestety, niema w nim skrawków papieru, dlatego nie pojawił się w sieci ;) Jakoś tak patchwork skojarzył mi się z Frankiem - wszak był pozszywany z różnych części ciał. Uznałem, że taka osobowość powinna pojawić się na okładce magazynu o patchworku ;) Widoczne przeszycia wykonałem ręcznie muliną, dało to ciekawy efekt trójwymiarowości.


Kolejna praca powstała na wyzwanie KD Dosięgnąć Gwiazd (jako DT). Fiat 126p swego czasu był obiektem westchnięć wielu osób, dzisiaj też powoli zaczyna być obiektem pożądania miłośników starych pojazdów. Ja też zaliczam się do tej grupy ;)  Przy wykonywaniu użyłem embosingu (gwiazdki) i craklera (szyby maluszka) co dało ciekawy efekt delikatnego trójwymiaru...


Ostatnim ateciakiem, którym chcę się pochwalić dzisiaj, jest wykonany w ilości 6 sztuk, ateciak z motywem domu. Powstał on na wymianę organizowana przez KD. Inspiracja dla mnie był znaczek, wydany przez Pocztę Polską. Znaczek ten należał do serii prezentującej bodajże zabytki drewnianej architektury. Przy wykonaniu posłużyłem się moimi ulubionym stempelkami-alfabetami :). Pieczątkę "1" wykonałem własnoręcznie, wycinając ja z gumki do mazania.

I to by było na tyle dzisiaj, w następnym poście zaprezentuję pozostałe trzy ATC z rocznika 2012.
Pozdrawiam!
Mysiek

4 komentarze:

Jadwiga pisze...

Fantastyczne ATeCiaki- szczególnie ze znaczkami :)

Aga Michniewicz pisze...

No nareszcie ujrzały światło dzienne!!!

Franka lubię oczywiście najbardziej :D

mru pisze...

Świetne :) znaczki najlepsze :) fajnie Ci wyszła ta pieczątka :)

eva pisze...

Narszcie miałam czas,żeby sobie pospacerowac po Twoim blogu.
Inspirującotutaj !

swietne ATC- maluch i znaczki są the best

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...